/ Tips /

3-vånings kakburk

God morgon på er! Så glad över att det äntligen är fredag. Arbetsveckan har verkligen gått i raketfart. För er som inte vet så jobbar jag på Scania (tvåskift) och idag tänkte jag ta med och bjuda på mina fantastiska Nutella Crisps. Det är totalt livsfarligt att ha dessa stående hemma när de är så hiiiiiimla goda! Har ni inte provat göra dessa än så gör det, det bästa av allt är att du bara behöver två ingredienser. Piece of cake! ;) Jag vill även passa på att återigen TACKA för all fin respons! Så himla roligt att det är så många som kikar in här :) Ingenting gör mig gladare när jag får höra att ni gillar mina recept!
 
Jag måste samtidigt tipsa er om min nya fina kakburk i tre våningar. Perfekt att ha när man ska ta med sig kakor eller andra bakverk. Jag har letat efter liknande hur länge som helst, men de har då varit alldeles för dyra. Därför blev jag helt överlycklig när jag såg denna från Lagerhaus för endast 199 kr.
 

Den är inte bara praktisk utan väldigt fin också! Här hemma står den framme som prydnad när den inte används :) Det fantastiska med dessa burkar är att du får plats med så otroligt mycket i de samtidigt som du kan välja att bara ha med dig en "våning" om du inte har så mycket fikabröd. Och vem säger att man måste fylla den med kakor? Du kanske väljer att ha med dig biskvier, bullar och muffins? Jag bara älskar denna kakburk!
 

Gör om i färgerna om du vill också! Ena dagen kanske du vill ha den rosa, grå, turkos men nästa dag turkos, rosa och grå? Möjligheterna är oändliga! Jag vet dock att det har varit lite svårt att få tag på denna, jag själv fick nästan jaga den och när jag väl hade gett upp så dök den bara upp en dag framför mina ögon. Tur ska man ha ibland! :) I alla fall, därför tänkte jag även tipsa om lite andra alternativ.
 
Tredelad liten rosa/vit/grön från Balders Hage, 249:-
Kakburk stor 3-våningar från Doroteas butik, 310:-
Kolla även tradera, blocket och på loppisar!
#1 / / Caroline:

Åh jag har också den kakburken! Och jag älskar min också! Står fint framme på köksbänken som dekoration och förvaring!

Svar: Åh har du! :) Ja, jag är också så himla nöjd med den! Helt enkelt perfekt :)
Therese Heed / Bakfrossa