/ Tips /

Julig 2-vånings kakburk

Minns ni för ett tag sen då jag tipsade om min fina 3-vånings kakburk? I veckan när jag skulle köpa tårtkartonger för mina beställningar så smet jag även in på Clas Ohlsons. Överallt där jag ser julbelysning/pynt så bara måste jag gå in. Någon mer som känner igen sig? ;) Jag älskar allt som har med julen att göra! Min favorithögtid utan tvekan.
 
Hur som helst så fann jag denna 2-vånings kakburk. Hur fin är den inte??? Perfekt att ha lussebullar & pepparkakorna i då den har tätslutande lock. Och priset då? För ynka 129 kr blir den din :) Galet billigt. Den är precis likadan som min från Lagerhaus, både locket och burkarna, så jag kan verkligen rekommendera den här fina kakburken.
 
Som ni ser i bakgrunden av bilden så hade Clas Ohlsons även väldigt fina glasburkar och flaskor just för juletiden.
 
.
Jul / Julafton / Julpynt / Kakburk / Kakor