/ Choklad / Kladdkakor /

Mitt recept på ert vis


Hej på er fina läsare och följare!
Hoppas ni har haft en härlig helg med fars dag och att ni åt en riktigt god kladdkaka i fredags ;)
 
Jag ville egentligen bara logga in för att säga TACK.
Tack till alla er som stöttar, pushar och som bakar just mina recept. Tack för att ni är så himla goa, tack för alla fina komplimanger och tack för alla era tjusiga bilder.
Mitt hjärta fylls av både glädje & värme när jag tittar på kollaget här ovanför. Kollaget som visar några av alla bilder där ni har bakat så fina & kreativa kladdkakor efter just mitt recept. Jag känner mig utomordentligt glad & lycklig över att kunna inspirera så många människor med det jag själv brinner för och älskar att göra. Baka.
 
Så tack fina ni ♥
Chokladkola / Kladdkaka / Kladdkakansdag / Kladdkakor / Kolatopping
#1 / / Peasyeasy:

Oj vilka fina kladdkakor! Verkar vara ett toppenrecept ;)

Svar: Visst är de fina! :) Den här kladdkakan är verkligen helt underbar!!! Du måste prova ;)
Bakfrossa